Szak: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Digitális média specializáció (2018-tól)
Tantárgy szerepe: Kötelező
Ajánlott félév: 3
Szak: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Kulturális iparágak specializáció (2018-tól)
Tantárgy szerepe: Kötelező
Ajánlott félév: 3
Szak: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Kommunikációtervezés specializáció (2018-tól)
Tantárgy szerepe: Kötelező
Ajánlott félév: 3
Szak: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Vizuális kommunikáció specializáció (2018-tól)
Tantárgy szerepe: Kötelező
Ajánlott félév: 3
Célkitűzések
A tantárgy célja, hogy a diplomamunka-kutatást és az arról szóló beszámolót, a diplomamunkát a félév végére a hallgató elkezdje.
Tanulmányi eredmények
Tudás
- Társadalmi jelenségek működését leíró tudományos fogalomkészlet ismerete
- Kommunikációs és médiajelenségek leírásához szükséges fogalomkészlet ismerete
- Társadalomtudományi módszertanok ismerete.
Képesség
- Jártasság a szakirodalom-kutatásban
- Kutatási képességek
- Elemzési képesség.
Attitűd
- Szakmai és morális hozzáállás
- Önkritikára és önfejlesztésre való nyitottság
- Saját képességek önreflexiója
Önállóság és felelősség
- Saját világnézetének szakmai közegben való megjelenítése
- Önállóság
- Jó nyelvi megformáltságra törekvés a megnyilatkozásokban.
Oktatásmódszertan
-
Tanulástámogató anyagok
- Tankönyvek, jegyzetek, letölthető anyagok – Books, notes, downloadable materials
- A szakdolgozat elkészítését támogató anyagok a tárgy kurzusmenedzsment oldaláról elérhetők.formai és tartalmi követelmények dolgozat-értékelési szempontok bibliográfiai és hivatkozási rend dolgozat sablon.
Általános szabályok
A 2.2. pontban megfogalmazott tanulási eredmények értékelése: A tantárgy értékelése a konzultációs munka minőségére van figyelemmel: kooperáció, kiadott feladatok pontos és érdemi teljesítése, folyamatos munka. A jeles értékelés feltétele az önálló, folyamatos, proaktív, pontos, érdemi, elmélyült, kreatív munka, és ennek folyamatos visszacsatolása a konzultációs folyamatba. A jó értékelés feltétele az önálló, folyamatos, proaktív, pontos, érdemi, elmélyült munka, és ennek folyamatos visszacsatolása a konzultációs folyamatba. A közepes értékelés feltétele a konzulensi bíztatást igénylő folyamatos, pontos, érdemi, önálló munka, és ennek folyamatos visszacsatolása a konzultációs folyamatba. Az elégséges érdemjegy feltétele a konzulensi biztatással is csak nehezen elvégzett folyamatos, érdemi munka és ennek visszacsatolása a konzultációs folyamatba.
Teljesítményértékelési módszerek
Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelések részletes leírása: 1. Részteljesítmény-értékelés: A konzulenstől folyamatos visszajelzést kap a hallgató a konzultációs munkájára és a szakdolgozati munkarészeredményeire (vizsgálati design, adatgyűjtés, adatfeldolgozás, adatreprezentáció, szövegváltozatok). A visszajelzésnél ajánlott a dolgozat értékelési szempontjai szerint elemezni az elvégzett munkát
Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelések részaránya a minősítésben
Vizsgaelemek részaránya a minősítésben
Érdemjegy-megállapítás
| % | |
|---|---|
| Jeles | 0-100 |
| Jeles | 80-95 |
| Jó | 70-79 |
| Közepes | 60-69 |
| Elégséges | 50-59 |
| Elégtelen | < 50 |
Javítás és pótlás
A javítás és pótlás rendjét mindig a hatályos TVSZ szabályozza.
A tantárgy elvégzéséhez szükséges tanulmányi munka
| Munka jellege | Munkaórák száma |
|---|---|
| részvétel a kontakt tanórákon | 20 |
| házi feladat elkészítése | 280 |
| összesen | 300 |
A tantárgykövetelmények jóváhagyása és érvényessége
A félévben sorra vett témák
| Előadások témái | |
|---|---|
| 1. | - |
További oktatók
| Név | Beosztás | Elérhetőség |
|---|---|---|