Programme: Mentor teacher programme from 2021/22/Term 2
Subject Role: Compulsory
Recommended semester: 3
Objectives
The aim of the course is to transfer modern human and technological knowledge that can be used well in university learning education, complement the basic technical and economic science training and provide an insight into the practice of atypical learning related to the specific way of life of students.
Academic results
Knowledge
- - developing the literacy, skills and abilities of learners using knowledge.
Skills
- - developing the literacy, skills and abilities of learners using knowledge.
Attitude
- - Developing competences that underpin lifelong learning.
Independence and responsibility
- - Professional cooperation and communication
Teaching methodology
The necessary communication during the exercises is written and oral, the use of IT tools and techniques, tasks prepared independently and in group work.
Materials supporting learning
- Benedek András: Mobil tanulás és az egész életen át megszerezhető tudás. In: Mobiltársadalomkutatás, Paradigmák - Perspektívák, (szerk.: Nyíri Kristóf) Ma¬gyar Tudományos Akadémia - T-Mobile, Budapest, 2007., 29-37.p. http://www.socialscience.t-mobile.hU/dok/l 1 benedek.pdf http://moodle.kodoIanyi.hU/file.php/l/segedletek/MoodleHasznalat.pdf, 2008.09.20.
- Molnár György: Az IKT-val támogatott tanulási környezet követelményei és fej¬lesztési lehetőségei In: Benedek And-rás (szerk): Digitális pedagógia - Tanulás IKT környezetben - Egyetemi jegyzet ISSN 1787-9655 Typotex Kiadó, Buda-pest, 2008. pp. 225-255
- Benedek András: Digitális pedagógia 2.0, Typotex Kiadó, Budapest, 2012.
- Ajánlott irodalom / Recommended literature:
- Maurizio Ferraris: Hol vagy? A mobiltelefon ontológiája. Európa, Budapest, 2008.
- Barabási-Albert László: Behálózva. A hálózatok új tudománya. Helikon, Buda-pest, 2008.
- Benedek András: Mobiítanulás és az egész életen át megszerezhető tudás. In: Világosság, 2007/9. pp. 21-28.
General Rules
A 2.1 és 2.2. pontban megfogalmazott célok és tanulási eredmények elérése a gyakorlatokon tanúsított aktív részvétel (részteljesítmény értékelés) és a hospitálások speciális szempontok alapján történő dokumentálása alapján történik.
Performance assessment methods
- Csoportmunkában történő aktív részvétel. - A félév során az egyes digitális pedagógia alkalmazások fejlesztése vagy használata.
Percentage of performance assessments, conducted during the study period, within the rating
- szintfelmérő értékelés (ellenőrző dolgozat): 20
- részteljesítmény értékelés (házi feladat): 60
- részteljesítmény értékelés (aktív részvétel): 20
Percentage of exam elements within the rating
Conditions for obtaining a signature, validity of the signature
Kontaktórákon való részvétel, házi feladat elkészítése.
Issuing grades
% | |
---|---|
Excellent | 96-100 |
Very good | 91- 95 |
Good | 86- 90 |
Satisfactory | 80-85 |
Pass | 51- 79 |
Fail | 0- 50 |
Retake and late completion
- Az aktív részvétel – jellegéből adódóan – nem pótolható, nem javítható, továbbá más módon nem kiválható vagy helyettesíthető, jó mentori gyakorlatok bemutatásával azonban az érdemjegy javítható.
Coursework required for the completion of the subject
Nature of work | Number of sessions per term |
---|---|
részvétel a kontakt tanórákon | 6 |
felkészülés a teljesítményértékelésre | 34 |
házi feladat elkészítése | 50 |
Összesen | 90 |
Approval and validity of subject requirements
Consulted with the Faculty Student Representative Committee, approved by the Vice Dean for Education, valid from: 10.10.2022.
Topics covered during the term
A 2.1 és 2.2. pontban megfogalmazott célok és tanulási eredmények eléréséhez a tantárgy a következő tematikai blokkokból áll. Az egyes félévekben meghirdetett kurzusok sillabuszaiban e témaelemeket ütemezzük a naptári és egyéb adottságok szerint.
Lecture topics | |
---|---|
1. | Elektronikus kommunikáció alapjai és formái.Web 2.0ás digitális eszközök és prezentációs technikák megismerése és alkalmazása |
Additional lecturers
Name | Position | Contact details |
---|---|---|
- |