Versions
Department of Sociology and Communication
Programme: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Digitális média specializáció (2018-tól)
Subject Role: Szabadon választható
Recommended semester: 0
Programme: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Kulturális iparágak specializáció (2018-tól)
Subject Role: Szabadon választható
Recommended semester: 0
Programme: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Kommunikációtervezés specializáció (2018-tól)
Subject Role: Szabadon választható
Recommended semester: 0
Programme: Kommunikáció és médiatudomány mesterszak - Vizuális kommunikáció specializáció (2018-tól)
Subject Role: Szabadon választható
Recommended semester: 0
Programme: KM mesterszak - Vizuális kommunikáció specializáció
Subject Role: Kötelezően választott
Recommended semester: 0
Objectives
-
Learning outcomes
Knowledge
- Basic knowledge of social science methodologies
Ability
- Research skills.
Attitude
- Openness to social change.
Autonomy and responsibility
- Constructiveness and assertiveness in the context of institutional operation.
Methodology of teaching
-
Materials supporting learning
- Baudrillard, J. 1987. A tárgyak rendszere. Budapest: Gondolat.
- Brones, A. 2018. Lagom. A boldogság svéd titka.Budapest: Bookline.
- Dúll, A. 2009. Tárgyi környezet és pszichológia. In A. Dúll A környezetpszichológia alapkérdései – Helyek, tárgyak, viselkedés (pp. 135–156). Budapest: L’Harmattan.
- Dúll, A. 2014. A környezeti kommunikáció vázlata. In Szász Antónia, Kirzsa Fruzsina (Eds.) A kultúra rejtelmei (pp. 162–173). Budapest: MAKAT.
- Thomsen Brits, L. Hygge. 2017. Harmónia dán módra. Budapest: Jaffa.
- Részben saját kutatás eredménye, részben az órán kerül kiosztásra (pdf formátumban).
General Rules
A 2.2. pontban megfogalmazott tanulási eredmények értékelése: A kurzus teljesítési feltételei: jelenlét az órákon a TVsz. szerint 1 választott referátum a szakirodalmakból (prezentáció készítése, és egyeztetett időpontban a szóbeli referátum megtartása) aktív részvétel az órai munkában kutatási feladatok elvégzése és beszámoló ezekről (létszámtól függően csoportos vagy egyéni munkavégzés).
Performance evaluation methods
Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelések részletes leírása: Részteljesítmény-értékelés: A kurzus során fontos kreatív kutatói szemlélet, az ismeretterjesztő irodalom átfordítása kutatási anyaggá szakirodalom beépítése a kutatási tervbe kutatómódszerek kreatív alkalmazása.
Proportion of performance evaluations performed during the diligence period in the rating
- :
Proportion of examination elements in the rating
- :
Grading
% | |
---|---|
Excellent | -1 |
Very good | 90-95 |
Good | 80–89 |
Satisfactory | 70-79 |
Pass | 50-69 |
Fail | < 50 |
Correction and retake
Retakes and make-ups are regulated by the University’s Code on Education and Examination.
Study work required to complete the course
Work type | Amount of work hours |
---|---|
részvétel a kontakt tanórákon/gyakorlat | 1 |
felkészülés a teljesítményértékelésekre | 1 |
v | 1 |
összesen | 1 |
Approval and validity of subject requirements
Topics discussed during the semester
Topics of lectures |
---|
Lecturers participating in teaching
Name | Rank | Contact |
---|---|---|