Verziók
Célkitűzések
Annak elérése, hogy a hallgató megértse a képzés szakmai tartalmának tervezése során a legfontosabb tényező a munkaerőpiaci elvárások elemzése és leképézése. Cél, hogy megismerést nyerjenek az igényfelmérési technikák. Megértést nyerjenek azon képzések szabályrendszerei melyek ún. szabályozott tevékenységhez kapcsolódó képzések. Kiemelten fontos, hogy megismerjék a hallgatók a jogszabályban rögzített programkövetelményi tartalmi elemeket. Ismerjék a programkövetelmények szerkezetét. Ismerjék a programkövetelmények elfogadásának és kihirdetésének eljárásrendjét. Annak elérése, hogy a hallgató megismerje, hogy kerül kialakításra a programkövetelményeket figyelembe vevő képzési program, s milyen szerepe van a folyamatban a minősítésnek. Kiemelten fontos, hogy a bejelentés és engedélyeztetési kérdés egyértelmű legyen a programkövetelményi, képzési program dimenziójából is.
Tanulmányi eredmények
Tudás
Képesség
Attitűd
- 1. Képes lesz a munkaerőpiaci igényeket a képzési programba illeszteni.
- 2. Képes lesz a programkövetelményekhez kapcsolódó szakmai fejlesztések megvalósítására.
- 3. Képes lesz a bejelentési és engedélyeztetési folyamatokat koordinálni
Önállóság és felelősség
Oktatásmódszertan
Előadások, kommunikáció írásban és szóban, IT eszközök és technikák használata. Önállóan és csoportmunkában végzett feladatok.
Tanulástámogató anyagok
- Tankönyvek, jegyzetek, letölthető anyagok-
- Stratégia:
- 1168/2019.(III.28.)Korm. határozat a Szakképzés 4.0- A szakképzés és a felnőttképzés megújításának középtávú szakmapolitikai stratégiája a szakképzési rendszer válasza a negyedik ipari forradalom kihívásaira
- Felnőttképzés megújítása 2020
- Jogszabályok:
- Magyarország Alaptörvénye
- 2019. évi LXXX. törvény a szakképzésről
- 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről
- 12/2020. (II.7.)Korm. rendelet a szakképzési törvény végrehajtásáról
- 11/2020.(II.7.)Korm. rendelet a felnőttképzésről szóló törvény végrehajtásáról
Általános szabályok
A tanulmányi eredmények értékelése vizsga keretében történik.
Teljesítményértékelési módszerek
Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelés részletes leírása: A foglalkozás során hallgatói aktivitás az elvárt. Vizsgaidőszakban végzett teljesítményértékelés részletes leírása: vizsga
Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelések részaránya a minősítésben
- -: -
Vizsgaelemek részaránya a minősítésben
- -: -
Az aláírás megszerzésének feltétele, az aláírás érvényessége
A Kari Hallgatói képviselet véleményezése után jóváhagyta …………………., 2021………. Hatályos: 2021,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.től
Érdemjegy-megállapítás
% | |
---|---|
Jeles | 94% felett-100 |
Jeles | 88-94% |
Jó | 75-87% |
Közepes | 62-74% |
Elégséges | 50-61% |
Elégtelen | 50% alatt |
Javítás és pótlás
A tantárgy elvégzéséhez szükséges tanulmányi munka
Munka jellege | Munkaórák száma |
---|---|
részvétel kontaktórán | 10 |
felkészülés a kontaktórára | 50 |
felkészülés a vizsgára | 80 |
egyéb felkészülés | 10 |
A tantárgykövetelmények jóváhagyása és érvényessége
A Kari Hallgatói Képviselet véleményezése után jóváhagyta dr. Lógó Emma oktatási dékánhelyettes 2021.11.08-án. Érvényes 2021.11.08-tól.
A félévben sorra vett témák
A 2.2 pontban megfogalmazott tanulási eredmények eléréséhez a tantárgy a következő tematikai blokkokból áll:
Előadások témái |
---|
További oktatók
Név | Beosztás | Elérhetőség |
---|---|---|
- | - | - |
A tantárgykövetelmények jóváhagyása és érvényessége
A Tantárgyi adatlap I. és II. részén túli III. részét az érintett szak(ok) szakfelelőse(i)vel való egyeztetés alapján az 1.8. pontban megjelölt Műszaki Pedagógia Tanszék vezetője hagyja jóvá.