Programme: Public education manager programme from 2021/22/Term 2
Subject Role: Compulsory
Recommended semester: 4
Objectives
-
Academic results
Knowledge
- -
- -
- -
- -
Skills
- -
Attitude
- -
Independence and responsibility
- -
Teaching methodology
-
Materials supporting learning
- Kutatásmódszertan - Bevezetés a pedagógiai induktív kutatás módszereibe és útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez, szerk: Varga Lajos, BME MPT 2006
- Kutatásmódszertan II. – Bevezetés a pedagógiai deduktív és szociálpszichológiai kutatás módszereibe, szerk: Varga Lajos, BME MPT 2006
- Csíkos Csaba: A neveléstudomány kutatásmódszertanának alapjai, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 2020, ISBN 978-963-489-248-9
General Rules
A 2.2 pontban megfogalmazott tanulási eredmények értékelése a kontaktórákat követő tematikus dolgozat leadásával.
Performance assessment methods
Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelés részletes leírása: • a kontaktórákon való 100 %-os részvétel • tematikus dolgozat leadása • a tantárgyi tudás, képesség, attitűd, valamint az önállóság és felelősség típusú kompetenciaelemek értékelése. Vizsgaidőszakban végzett teljesítményértékelés részletes leírása: • nincs
Percentage of performance assessments, conducted during the study period, within the rating
- -: 100%
Percentage of exam elements within the rating
- -: -
Conditions for obtaining a signature, validity of the signature
-
Issuing grades
% | |
---|---|
Excellent | 94% felett-100 |
Very good | 88–94% |
Good | 75–87% |
Satisfactory | 62–74% |
Pass | 50–61% |
Fail | 50% alatt |
Retake and late completion
A házi feladat, félévközi jegy és a vizsga a mindenkori Tanulmányi és Vizsgaszabályzat előírásai szerint, a Térítési és Juttatási Szabályzatban előírt díjak megfizetése mellett pótolható.
Coursework required for the completion of the subject
Nature of work | Number of sessions per term |
---|---|
- | 5 |
- | 130 |
- | 15 |
Approval and validity of subject requirements
Consulted with the Faculty Student Representative Committee, approved by the Vice Dean for Education, valid from: 08.11.2021.
Topics covered during the term
A 2.2 pontban megfogalmazott tanulási eredmények eléréséhez a tantárgy a következő tematikai blokkokból áll: Tartalmi egységek • A deduktív (analitikus) kutatás. Forrásvizsgálat, a szöveges források rejtett üzeneteinek feldolgozása. • A nevelési jellegű vizsgálatokban alkalmazható módszerek. Beszélgetés, interjú. Attitűdvizsgálatok. Pedagógiai kísérletek. A személypercepció. • Disszemináció, dokumentálás, publikálás. Az egyes félévben meghirdetett kurzusok sillabuszaiban e témaelemeket ütemezzük a naptári és egyéb adottságok szerint.
Lecture topics |
---|
Additional lecturers
Name | Position | Contact details |
---|---|---|
- | - | - |