Programme: Mentor teacher 2013/14/Term 1
Subject Role: Compulsory
Recommended semester: 2
Programme: Measurement-assessment specialist teacher from 2013/14/Term 1
Subject Role: Compulsory
Recommended semester: 2
Objectives
Academic results
Knowledge
- Ismeri a csoportban való együttműködés technikáit
 - Ismeri szolgáltatásmarketing sajátosságait
 - Ismeri a frontvonal-menedzsment értékét a szervezeti kultúrában
 - Ismeri a marketing-technikákat
 
Skills
- Képes a minőségi szemléletre
 - Képes a csoportban való együttműködésre
 - Képes a folyamatok rendszerben való működtetésére
 
Attitude
- Együttműködik az ismeretek bővítése során az oktatóval és hallgató társaival,
 - Csoportos feladatvégzés, tanulás és munkavégzés esetén irányítóként és végrehajtóként egyaránt határozott, konstruktív, együttműködő, kezdeményező.
 - Nyitott és befogadó az oktatás és képzés új eredményei iránt.
 
Independence and responsibility
- Önállóan végzi a feladatok és problémák végiggondolását és adott források alapján történő megoldását,
 - Nyitottan fogadja a megalapozott kritikai észrevételeket.
 - Csoportmunkában a cél elérése érdekében autonóm módon, a csoport többi tagjával együttműködve (illetve esetenként azokat irányítva) mozgósítja elméleti és gyakorlati tudását, képességeit.
 
Teaching methodology
Materials supporting learning
- Dr. Kalicz Éva – Nagy Árpádné: Iskolamarketing, BME APPI MPT jegyzet, Budapest 2015.
 - Berczellyné Nagy Marianna: Intézményi marketing a szakképző intézmények szervezeti kultúrájában (Köznevelési mestervezető szakdolgozat 2018, MPT MOODLE közokos rendszeren elérhető ajánlott irodalom)
 - Bauer András – Berács József: Marketing, Aula Kiadó Kft. Budapest, 2002.
 
General Rules
A 3.2. pontban megfogalmazott tanulási eredmények értékelése a tréningen tanúsított aktív részvétel.
Performance assessment methods
A. Szorgalmi időszakban végzett teljesítményértékelések részletes leírása: 1. Részteljesítmény-értékelés a tréning óraszsámának 100 %-os aktív részvétel mellett. B. Vizsgaidőszakban végzett teljesítményértékelés (vizsga) 1. On-line írásbeli vizsga – teszt feladatsor a MOODLE rendszeren keresztül
Percentage of performance assessments, conducted during the study period, within the rating
Percentage of exam elements within the rating
Conditions for obtaining a signature, validity of the signature
Érdemjegy-megállapítás
Issuing grades
| % | |
|---|---|
| Excellent | -100 | 
| Very good | 87–100 | 
| Good | 75-87 | 
| Satisfactory | 62-75 | 
| Pass | 50-62 | 
| Fail | < 50 | 
Retake and late completion
1) A vizsga a mindenkori Tanulmányi és Vizsgaszabályzat előírásai szerint, a Térítési és Juttatási Szabályzatban előírt díjak megfizetése mellett pótolható.
Coursework required for the completion of the subject
| Nature of work | Number of sessions per term | 
|---|---|
| 4 | |
| 8 | |
| 10 | |
| 22 | 
Approval and validity of subject requirements
Topics covered during the term
A 3.2. pontban megfogalmazott tanulási eredmények eléréséhez a tantárgy a következő tematikai blokkokból áll.
| Lecture topics | |
|---|---|
| 1. | Az iskolamarketing ismeretkörébe tartozó fogalmak egységes használata | 
| 2. | Szituációs gyakorlatok az alábbi témákban: panaszszituáció-menedzsment, szövegkönyv módszer, minőségmenedzsment, „lila tehén” módszer | 
Additional lecturers
| Name | Position | Contact details | 
|---|---|---|